Subject: RE: Sürgavere küla Sürgavere tee 7 elektriautode laadimisjaama elektriliitumise projekti kooskõlastamata jätmine
From: "Andres Koppel" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 4 Mar 2025 16:41:12 +0200

Tere.

Sain Teie poolt vastuse, milles ei saa te kooskõlastada antud projekti, kuna 
Sürgavere tee 7 (75903:003:1430) ja 24126 Epra-Sürgavere-Klaassepa tee 
(75903:003:0043) kinnisasjade suhtes on piiride kattuvus. Kuidas me saaksime 
asjaga edasi minna, kas olete algatanud piirdide korrigeerimise?

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Tuesday, March 4, 2025 3:37 PM
To: Andres Koppel <[email-masked]>
Subject: Sürgavere küla Sürgavere tee 7 elektriautode laadimisjaama 
elektriliitumise projekti kooskõlastamata jätmine

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Viljandimaa, Põhja-Sakala vald, Sürgavere küla, Sürgavere tee 7 
elektriautode laadimisjaama liitumine, LC3155

Registreerimise kuupäev: 04.03.2025

Registreerimise number: 7.1-2/25/2465-2.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.